persze könnyű. Szandálban járunk, vagy mezítláb. De a szeptemberrel eljön a cipők ideje is, kell kinti cipő, benti cipő, tesis cipő, uszis papucs, balettcipő, néptáncos cipő, kerek csokoládé, keserű csokoládé, mogyorós csokoládé ... :-)))
Irány a cipőbolt. Várakozáson felül indult, a kisasszony rögtön kiválasztott egy cipőt, nekem is tetszett, a méret jó volt, az ár megfelelő, mehetünk is fizetni.
Ebben a boltban a pénztárnál mindig ajánlanak valamilyen kiegészítőt a cipőhöz, tisztítószert, ápolószert, és olyan is volt már, hogy a nyári szandálhoz fényvédőkrémet ajánlottak. Hogy a három, fél centis pántból álló szandál UV védelme is biztosítva legyen. Mondjuk ezt már az eladó is majdnem elröhögte.
Szóval nem ért váratlanul a pénztáros kérdése:
- Ajánlhatok a cipőhöz talpbetétet esetleg?
- Köszönöm, nem.
- Nagyon jó minőségű talpbetét.
- Köszönöm, nem kérem.
- Azért megmutatom.
Elém rak egy talpbetétet, ami nyilván nagyon jó minőségű és amire én már 2x kedvesen, de egyértelműen nemet mondtam.
Megnéztem a talpbetétet.
- Köszönöm, nem kérem.
- Ezeknek a cipőknek a talpa műanyag. Nagyon fontos, hogy megfelelő talpbetétet rakjanak bele, mert különben megizzadhat benne a láb, esetleg csíphet is, a talpbetét pamut bevonata biztosítja, hogy kellemes viselet legyen a cipő.
Jó, ha rám nem hallgat, kérek erősítést. Épp akkor bóklászott arra a kisasszony, odafordulok hozzá:
- Szeretnél talpbetétet az új cipődbe?
- NEM.
Vissza az eladóhoz:
- Köszönöm, nem kérem a talpbetétet.
- Csakhogy ezeknek a cipőknek a talpa belül műanyag, ez pedig egy nagyon vékony kis talpbetét, nem lesz kényelmetlen tőle a cipő, csak kellemesebb viselet. (Csak én érzem úgy, hogy itt már tartottunk?)
- Köszönöm, nem kérem. (Hányszor kell még elmondanom???)
- Ha egész nap ebben a cipőben van a gyerek lába, az nem jó, mert a cipő talpa belülről műanyag, ezért szoktuk ajánlani hozzá a talpbetétet.
- Nem ebben lesz a lába egész nap, van benti cipőjük.
- De játszótérre csak megy! (Hogy jön ez ide???)
- Arra külön cipője van. (Édesen mosolyogtam, még rebesgettem is hozzá.)
Ezen annyira megsértődött az eladó, hogy megfogta a talpbetétet, és visszahajította a polcra (kb. 3 méter), kimarta a kezemből a bankkártyámat, és dúlva-fúlva, csapkodva elintézte a papírmunkát.
Én még mindig azon töprengek, mi baja volt a pénztárosnak? Mindössze annyi történt, hogy nem kívántam élni a felkínált lehetőséggel. És ezt 7x is elmondtam :-)
Nálunk csak 1 cipő bolt van, de mindig csak a baj van velük. Egyszerűen minden minőséghibás náluk (már az is megfordult a fejemben, hogy másodosztályú cipőket árul elsőosztályúként). Az új cipő, ha háromszor volt a gyerek lábán és elvált a tépőzár. Amúgy csak ez az egy fazon volt, nekünk meg nagyon kellett. Már nem is próbálok reklamálni, holnap elvisszük a javítós bácsihoz. Grrrr
VálaszTörlésEszembe jutott az eladóról a T-Home-os ügyfélszolgálatos. Mikor felhívtam érdeklődni, mindenáron az energiaszámlám akarta csökkenteni. Én konzekvensen kitartottam, semmilyen kérdésére nem válaszoltam, majd mikor meguntam akkor megkértem, hogy vagy próbálja megválaszolni az én kérdéseimet, vagy kapcsolja a csoportvezetőjét. Így belenyugodott, hogy nem kötök vele energiaszerződést. Rossz lehet azért az ilyen, mikor a vezetőség megköveteli az eladását felesleges termékeknek. Pl a postás is, az ajánlott levélről bedobja simán az értesítőt ( itthon dolgozom, tehát legtöbbször itthon vagyok), de ha sorsjegyet kell eladni, akkor be tud csöngetni....
VálaszTörlésA postás nálunk is ezt teszi (nem is tudtam miért).Gyűlölöm én is az ilyen erőszakos "segítőket".
VálaszTörlés